Sayfalar

4 Ağustos 2013 Pazar

Hülya Avşar: 'Şimdi striptiz yapmak vardı'

Söyledikleri ve yaptıklarıyla gündemdekini yerini koruyan Hülya Avşar gazetecilerin sorularını yanıtlarken ilginç bir yorum yaptı.

Hülya Avşar: 'Şimdi striptiz yapmak vardı'

Hülya Avşar önceki gün İstinye Park Borsa restoranda yemek yedi. Avşar, çıkışta kendisini görüntüleyen muhabirlerle ilginç bir sohbet yaptı.


Avşar, bir muhabirin “Saçlarınız beyazlamış” demesi üzerine, “Olabilir saçlarımı hiç bir zaman boyamadım. Sadece balyaj yaptırdım. Sen kelsin ben sana bir şey diyor muyum?” diye konuştu. Hülya Avşar tam otomobiline binerken yan restorandan gelen saksafon sesi için, “Müziğe bakın nasıl çalıyor. Şimdi burada striptiz yapmak vardı. Bu müzik insanı bilmiyorum” şeklinde konuştu. Avşar, Popstar jürisi ile ilgili soruya, “Bana ne Popstar jürisinden” diye cevap verdi.

Hülya Avşar yaptığı bomba gibi açıklamaların ardından tam yola koyulacaktı ki, bu sefer Ortadoğulu hayranları Avşar kızının etrafını sardı. Bol bol fotoğraf çektiren hayranlar gidince muhabirler ”Artık bir ortadoğu filminde oynarsınız” dedi. Bu duruma gülen Avşar, ”Ortaoyunda oynarım daha iyi” dedi.